Ei minulla ollut koskaan pappaa
| joka olisi asunut kaupungissa kun itse asuin maalla |
|
| jonka luokse olisin bussilla matkustanut kun kotona tuli tylsää ja kaupunkia ikävä |
|
| jonka pappamopon tarakalla olisin silmät viimasta kyynelehtien matkustanut kanttarellimetsään |
|
| joka olisi minulle soittanut haitarilla iskelmiä ja uruilla jatsia |
|
| ja jolle olisin laulanut "I am a sailorman" koska hän oli maailmanmatkaaja ja merimies |
|
| joka olisi napittanut villatakkinsa juoponnappiin ja tuoksunut piipputupakalta |
|
| joka olisi käskenyt pitää meteliä rappukäytävässä ja hakea salaa pipareita purkista |
|
Ei minulla ollut pappaa
- hän oli Vaari

Kommentit